Ráno 10–15 °C, odpoledne 20–25 °C. Jezdíme svižně, bez dálnice (okresky a obce), režim Komfort, v autě 21,5 °C. Nabíjíme výhradně doma z FVE — a to jen jednou denně večer, po celé cestě tam i zpět. Ráno tedy startujeme na ~80 % a celý den odjezdíme z jedné „večerní“ dávky. Trasy, které jezdíme Já → Česká Skalice: 21 km jedním směrem, 42 km tam i zpět. Manželka → Hradec Králové: 41 km jedním směrem, 82 km tam i zpět. Výškové profily Do České Skalice: stoupání ~69 m, klesání ~346 m (zpáteční smě
Plně naložený Tiguan eHybrid, my dva a náš 2letý syn. Týden u Traunsee – Altmünster a okolí. V létě příjemných 20–28 °C, cesta tam kolem 21 °C, zpátky 16 °C. Jeli jsme svižně – na českých i rakouských dálnicích 130–135 km/h, na okreskách svižné tempo. Doma i v Rakousku jsme měli k dispozici 11 kW AC nabíječku (wallbox). Před delšími přesunyjsem nabíjel na 100 %, běžně jsem držel limit 80 % pro každodenní ježdění. Níže najdete reálná čísla. Celá cesta probíhala v jízdním režimu Komfort. Celkem: 1
První srpnový víkend jsme se s plug-in hybridem vydali z Nového Hrádku v Orlických horách do Křižan v Jizerských horách. Cesta tam i zpět ukázala, jak se vůz chová na dálnici, okreskách i horských silnicích. 🌡️ Po celý víkend se teploty pohybovaly okolo 22 °C. Cesta tam Datum: 1. 8. 2025 (pátek) Vzdálenost: 154 km Doba jízdy: 2 h 51 min Průměrná rychlost: 54 km/h Spotřeba paliva: 2,5 l/100 km → celkem 3,85 l Spotřeba elektřiny: 11,9 kWh/100 km → celkem 18,33 kWh Převýšení: nastoupáno +129
Vítám vás na blogu, který je zaměřený na život s plug-in hybridem VW Tiguan eHybrid 2025. Tento prostor bude sloužit ke sdílení zkušeností z každodenního provozu, ať už jde o kratší cesty do práce v délce 45–90 km, pravidelné jízdy po dálnici do Prahy nebo delší rodinné dovolené. Jedním z hlavních témat bude také propojení auta s domácí fotovoltaikou o výkonu 18 kWp, baterií 24 kWh a wallboxem 11 kW, díky čemuž lze velkou část kilometrů odjet na energii ze slunce. Na blogu najdete články o spotř